#1

 2008.01.30. 21:14
Üdv mindenkinek!

Gyorsan tisztázzuk, hogy mi ez itt és miért van itt!?
Egyrészt, mivel ide tettem, ugye. Több okból is. Életem során és netezés közben (arányokat most hagyjuk) elég sok mindent látok, hallok. Ezek között akadnak olyanok, amikről szerintem érdemes szót ejteni (legalább annyit, hogy LOL!). Ha találunk egy vicces videót akkor azt megosztjuk másokkal is, hogy együtt nevethessünk. Csakhogy ha azt elküldöd kettő vagy több személynek is, ők egymás véleményét legtöbbször nem látják. Ezért hoztam létre ezt a blogot, vagyis inkább fórumot. Kiknek? Első sorban Nektek, drága barátaim és ismerőseim! Gyakran csak a szokásos péntek-szombat esti összejöveteleken tudunk zsidózni aktuálpolitikai kérdésekről elmélkedni, kibeszélni egy jó filmet vagy együtt röhögni "klasszikus" baromságokon. Szeretném ha itt is jókat dumálnánk! Szóval ragadjatok billentyűzetet! Megeshet, hogy ismeretleneket fúj erre a szél, őket is szívesen látom amíg normálisan viselkednek. De ha a többség úgy kívánja, teljesen zárt lesz a rendszer, olyan értelemben, hogy nagyjából mindenki ismerni fog nagyjából mindenkit :)

Mit fogtok itt látni? Leginkább azt amit kiteszek, ugye. Bármit ami szerintem érdekes és érdemes róla beszélni. Javarészt különböző videómegosztó portálokról kihelyezett videókon lehet majd szörnyülködni vagy nevetgélni. Igen, tudom hogy lesz olyan amit már láttál, de lehet, hogy én még nem és más sem. Sőt valószínű, hogy pont most láttad egy másik portálon. Elhiszem. Én is sok helyen járok. Ide pedig összegyűjtöm amiket utam során találok. De meglesz jelölve a forrás, ha szükséges. Általam látott filmekről vagy hallott zenékről is szó lesz majd. Komoly kritikákat ne nagyon várjatok (mármint tőlem), a cél leginkább a figyelemfelkeltés. Aztán lesznek még itt szép képek szép nénikről (külön kérésre bácsikról) valamint kishírek a nagyvilágról. Ezekre gondoltam, de nyugodtan bombázzatok az ötleteitekkel vagy bármivel amit megosztanátok másokkal is. Gyakorlatban eleinte csak én szerkesztgetem az oldalt, de akinek van kedve és ideje a portál igazgatásához, jelentkezzen bátran!
Ez a blog csak olyan értelemben napló, hogy (terveim szerint) minden napra jut majd valami említésre méltó. Nem kell megijedni, nem rólam fog szólni egész, inkább rólunk és ami minket érdekel (első sorban persze olyan, ami engem :P). Ettől még megeshet, hogy felmerül egy probléma vagy épp egy égető kérdés bennem és hozzátok fordulok segítségért. Tegyetek Ti is ugyanígy nyugodtan!
Egyelőre ennyi, pörögjenek a hozzászólások!

Dombóvári Balázs / bazs1 /
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cointoss.blog.hu/api/trackback/id/tr76318743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása